30 okt Höstkänning..

.. . och regnet öser ner. Det får mig att tänka på:
- Innesittande med en god pilsner och en bok. Jag rekommenderar gärna Carl Johans De Geers bok , Jakten mot nollpunkten. En roman om honom själv som bland annat handlar om hans förhållande till den adel han är född till.
- Politiska möten man kan vara med på utan att längta ut till värme och solsken.
- En snabb kvällspromenad med handskar och eventuellt mössa.
- Bio. En utmärkt syssla på höstkvällar. Undrar om "Rallybrudar" går ännu?
- Att baklyset på cykeln inte fungerar. Måste fixa det.
- Att jag borde fundera på viktiga frågor inför rådslagsdiskussionen om skolan på måndag.
- Att det är bra med goda vänner man kan prata med.
- Att det är snart är dags att bege sig till Rådhuset för gemensam transport till byastämman i Rickarum.
- Om paraplyet jag köpte idag på Åhléns håller i blåsten.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag tycker om att läsa bloggar, politiska bloggar. Jag tycker framförallt om att läsa politiska bloggar som slänger in lite privata detaljer.

Det får en att komma närmre dig och det tycker jag om.

Fortsätt!

2008-11-01 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0