26 juni Spontant

Denna fredageftermiddag tänker jag spontant på att.....

Vi i barn- och utbildningsnämndens S- grupp ska ta ta fram ett sparförslag för nämnden.
Jag ska fundera på det i helgen och skriva ihop något om det på tisdag.
En god vän förmodligen just nu sitter på något trevligt fik en bit från Rom och dricker en kall öl.
En värmebölja väntar, har jag läst i en väderprognos.
Jag ska hämta några böcker jag beställt.
Michael Jackson förmodligen haft en rätt komplicerad tillvaro.
Det ser ut som det blåser rätt bra ute.
Det förmodligen är rätt ljumma vindar.
Lyxkonsumtionen ökar hos en del.
Lyxkonsumtionen är obefintlig för andra.
Jag behöver läsa SKL:s riktlinjer om bidrag på lika villkor, när det gäller stödet till friskolorna.
Barn som har det mycket svårt kan låsas in och isoleras.
Barn som har det mycket svårt inte ska låsas in och isoleras.
Det är en arbetsvecka kvar innan semester.
Temperaturen i vattnet säkert fortfarande är för låg.
Jag ska läsa det nya numret av VI- tidningen i helgen.
Songs from the wood ska avnjutas i natt.
Det nog får bli lite jordgubbar idag också.
Jag har det förbaskat bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0