29 sept Tillfälligt (?) avbrott

Den 28 september förra året skrev jag min första blogg. Mitt mål var att skriva något varje dag, något som knöt an till något aktuellt. För det mesta har det varit politiskt och det var också meningen.

Mitt mål var att skriva i ett år och det har jag gjort nu. En dag har jag missat, det var annandag jul 2008, jag glömde helt enkelt bort det då. Det blir troligen ingen fortsättning i den här formen, men däremot har jag och några vänner pratat om att starta en gruppblogg. Jag hoppas att det ska gå i lås. Den kommer i så fall länkas till socialdemokraternas i Kristianstad hemsida. Det är trots allt viktigt att föra den politiska debatten på många sätt och bloggandet kan vara ett av dessa bra sätt. Jag kan tänka mig att en gruppblogg kan ge lite olika vinklingar på det som händer runt omkring och kanske skapa lite mer debatt.

Ett varmt tack till er som följt bloggen och kommenterat inläggen!
Anders

Kommentarer
Postat av: Joel P

Tackar så mycket för den här tiden Anders, men det är synd att du slutar med bloggandet. Det har varit intressant att följa dina tankar!

2009-09-29 @ 18:01:11
Postat av: Jan Lindelöf

Tycker också det är synd att du slutar eftersom det är intressant att ta del av dina oftast kloka tankar. Jag tycker att politiker ska blogga då det är ett sätt att närmare lära känna dem vilket underlättar kryssandet i valen. Men du kommer kanske igen i annan form!

2009-09-29 @ 20:04:25
Postat av: Olle Johannson

Hej Anders!

Det var tråkigt att du tar en paus i Ditt bloggande.

Det var tråkigt att läsa, att Du pausar, men Du kommer väl igen.

Alla bloggar är utvecklande utan dialog går det inte framåt, speciellt om Kristianstad som ligger oss varmt om hjärtat.

Du är alltid välkommen att kommentera på min blogg http://ikristianstad.blogspot.com med både rosor och ris.

Skön höst vi ses o. hörs.

Olle

2009-10-03 @ 20:25:27
URL: http://ikristianstad.blogspot.com
Postat av: marianne eriksson

Tack Anders! Tycker att du gjort ett bra jobb. Jag hoppas få vara med på din gruppblogg. Vi måste ta ett krafttag tillsammans nu, detta är kanske ett av många sätt att vinna valet på.

2009-10-05 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0